sreda, 30. marec 2011

BUREK

Pogača

Oh, burek - moja zvesta jutranja pogača!
Želodček moj po tebi se ozira.
Kraljuješ v ranem jutru kot nedeljska krača;
hrustljav okus mi znana pota utira.

Po tebi lačen vsako rosno jutro hrepenim,
saj brez tebe zame več ne vzide dan.
Slan, okusni sir topljivi - kako si ga želim -
bo s teboj to jutro na prostost pregnan.

Oh, jogurt - tako hladan miriš okuse slane!
Mladost več moja nikdar ne pozebe.
Družbo z burekom mi delaš bele sred Ljubljane:
mar res ne ubranim več se te potrebe?

Prijatelj, postoj še z mano ti na tej postaji!
Mar moja drža slastna te ne gane?
Bodimo bratje si ob železnih cest ograji,
ko pota utiramo si med Slovane!



(Nikita)

Adela Petan (olje/platno)

Adela Petan (olje/platno)

Adela Petan (olje/platno)

Adela Petan (olje/platno)

Adela Petan (kolaž)

Adela Petan (olje/platno)