nedelja, 4. marec 2012

MREŽA

Mreža

Ne slišim ...

Kaj? Golov že do zdaj?
Rojen sem v kopačkah
zabil jih tristo vsaj!

Ko z belim dresom zmaga diha :)
poraz ko progastim se že nasmiha ...
takrat, ko rezultat = 4:5,
nabito poln ko je stadion
razgret,
a tekma že zahaja, le strel me osvobaja.

Pavliha ...
Tabla polna mojega imena!
Pisk ... Odmev ozvočenja označi:
''Mreža belih vsa je prestreljena'',
srečni progastih so navijači.

Na tribunah val ...
Namesto, da bi kaj podal,
sem žogo spretno zadržal,
skrivaj jo v lastni gol poslal.

Ne reši več vratarja preža,
ko se za njim zatrese mreža!
Zakaj bi tekal, se dajal,
da vsak vratar bi se me bal ;)



(Nikita)

Adela Petan (olje/platno)

Adela Petan (olje/platno)

Adela Petan (olje/platno)

Adela Petan (olje/platno)

Adela Petan (kolaž)

Adela Petan (olje/platno)